Hej

Hej sorry att jag inte blogga igår jag var sjuk men idag är jag bättre.
Igår hoppade Melie med Vargen Elvira sa att han var jätte fin
 
 
 
 
        My

bildbomb

Här en utlovad bildbomb
saknar dig gumman <3  

Tjoosan

Förlåt att jag inte bloggat nåt men tja livet kom före.
Ni ska få bildbomb nu...!

Haj :P

Tja kanske blir lite svårt att blogga när man har djur men jag ska blogga minst 1 gång om dagen.

ses!!

/Emmy




today is a godday

Hej det är jag My här.
Idag så har jag varit i skolan, Melie Celice och Malin kommit  till oss  för att rida. De ska bli skönt så jag slipper att rida Vargen :P 
Ska snart äta men ja vi ses!
(Kanske så blir det blogga ikväll)
 
 
 
 
 
 

My


bloggen

Hej Cornelia har inte hittat  till denna blogg så jag presenterar den andre bloggaren på Hoppcheyer....
Hon heter Cornelia men kalla henne corran. 

Hej

Välkommen till våran blogg!!
Vi är 2 tjejer som tänker driva denna blogg ett tag.
Jag är Emmy men kalla mig My.

RSS 2.0