Tja !!!

Hej


Oj en dag för sent med frågorna.....

Annelie

Hur lärde ni känna varandra? Jaaa. Eee våra syrror kände varran och så gick vi i samma ridskola!

Är det jobbigt att ha en egen ponny? Ibland.. Tex när man måste skotta och typ göra hö-säckarna.

Om du inte hade ridit vad hade du då gjort? Jag skulle åkt konståknig!

2013-01-27 @ 10:56:39
 

26 jan, 20:54

 
Anonym Om: Förlåt :(

Vilken är den största häst ni ridit? Ladden!!!

Vilken är den minsta häst ni ridit? Berry

Vilken är er favorithäst om ni inte får välja era egna? Zacke XD 

Vad tycker ni om era stora systrar? x)  Ja min är ju okej...

Hur kom det sig att ni började rida?  Min syrra höll på och jag blev avis...

Har ni nån gång funderat på att sluta rida? Kanske.... 

Era favorit bloggar? Dom här såååklart::: http://syskonryttare.blogg.se/  http://toppryttare.nu/ http://www.ponnysanning.se/
 

26 jan, 20:49

 
Celise Om:

När började ni rida? Jag 2004

Vem var den första ni red? Vet inte.. 

Vad är era mål i dressyr iår? Kanske klara en mini klubb m ed vargen :) 

Vad är era mål i hoppningen iår? Hoppa en bana på 40 centimeter 

Vad är era mål på tävlingsbanorna iår? Jag har inget :( 

Favorit färg? Roosa :)

Favorit mat? Tacooo 

Favorit låt? As long you love meee Justin Bieber ♥ 

Hur lärde ni känna varann? Svarat..

Hur kom ni på att skaffa blogg tillsammans? Ehh det bara komm....
Tack er alla som skickat in frågor 

Dagens snygg bild:) (Mamma fota)

Hehe dagens outfit!!!!!


Narnia!!! + Läxa urtråkit!!!!



svaren på frågorna..

Kommer på onsdag....

Extra hjälp!

Hej! Jag tänkte göra ett litet inlägg om extra hjälp till ryttarna. Jag har aldrig använt något extra hjälp till hästen för utom spö, sporrar, och inspänings tyglar. Jag har aldrig behöft använda något extra förutom grund sakerna. Jag tycker man borde rida hästen utan några andra verktyg. Jag säger inte att det är fel att använda något extra för jag har ju andvänt saker själv. Jag hoppas att många inspireras av mig och inte använder spö direkt efter man använt lite av rösten :) Lite ord om vargen idag! Han va jätte fin och lyssnade på allt jag sa så tummen upp !!!!


Stallet på G :)

Hej! Nu ska jag till stallet :) Det kanske blir något inlägg under kvällen!! Glöm inte att skicka in en fråga!!
/My

Haj haj nee hej

Är med Noomisen lite ord från henne: Jag har en häst som heter Kultorps xerxses men vi kallar han Zacke (emmy brukar rida på han) Vi brukar leka att han är en sagohäst :) Det var allt från mig ha det bra :)
Noomi P.S.A.R My tvingade mig att ta med den sista:(
 

blommor gissa vad dem heter!!

 
 
 
 
2
 
3
4
5

 
 

Dådå

Nu ser man på så ska det låta ;)


Tjo:)

Hej hej! Idag prov red jag inte hästen för dom hade inte hört av sig. Men jag har gjort massor av annat kul' tex kurra med vink med Natalie och Noomi. Nu ska jag på basket så vi ses ikväll tror jag:)


Kommentera

Taack för alla 20 frågor till fråge stunden.... Men vi behöver mer annars får ni ju inte veta det ni vill veta....
Ses /My

Spänd inför pov ridnigen today!!!

Sååå spänd för idag till prov ridnigen!!!!! Jag tänkte köra taktiken att ta lite i taget som att ta vänta en stund och ta.. Så tycker jag att det är lättast att rida om man inte känner hästen,
VAR BARA TVUNGEN ATT LÄGGA UT BILDEN :)))) så fin <3
 
astrologen är låten som spelas om och om igen på spotify.... Men ses/ My

6 saker jag iriterar mig på!!!

Hej!
Det är så knäppt med mig!
Mitt i natten ibland får jag stor ångest tillexempel att städa rummet. Och när jag är väl uppe ochstädar så börjar jag gråta!!!!!
Jag är knäpp. Ena stunden vill jag något sedan bara neej aldrig hur kan du ens tänka på det???
Fler saker jag blir sur av!

1. Min ostädade gaderob (som jag just städat pg inget att göra)
2.Mamma när hon inte har vikt jeansen rätt håll (hon brukar vika dom ut och in) :P
3. Fimer... Jag hatar filmer verkligen. Okej på kvällen när man ska sova är det mysigt. Men mitt på dan i det fina vädret??? (Det gäller inte twilight) :D
4. Jag blev just iriterad över att jag var tvungen att fråga mamma hur twilight stavas!!!
 
5. Man ska alltid ha ojämt antal uterops teken!!!
Ses/ My

Riida!

Imorron ska jag prov rida en ponny som heter Sweet princess och annonsen till henne är:
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=677390&inriktning=&typ=10
Ses!

<script id="_famebloggers_tracker_5010099" src="http://back.famebloggers.com/famebloggers/tracker" type="text/javascript"> </script>
<script type="text/javascript">
var _fameblogger_tracker = _famebloggers.get_tracker('5010099');
_fameblogger_tracker.set_size('9');
_fameblogger_tracker.set_tracker('3800360');
_fameblogger_tracker.track_pageview();


bild bomb


Det du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej!
Idag red jag vargen och sedan så komm mormor!! Hej då!

Haloj!!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4665833/?claim=wttwyzhhwzc">Följ min blogg med Bloglovin</a>
Haha nu har man skaffa bloglovin....

Förlåt :(

Förlåt för dålig uppdatering! Idag har jag gjort hela stallet med syrran, för mamma var på jobbet!
Jag red ingen ponny idag så jag väljer att berätta om imorrn! Några tejer ska sova hos mig.... Det ska bli kul XD
Så det blir väl att syrran får köpa nå gott till oss från ica <3 Jag har brist på bilder så det får bli några repriser!!!

skrev på ipaden :( den funka int::::

 

skrev på ipaden :( den funka int::::

 

Jan. 19, 2013


En liten kväll.....

Tjatja! Ikväll så blir det taco😍❤❤ Hela huset luktar=jättegod majs! Efter maten så måste jag lära pappa att baka 🙏🙉😉jag bjuder på frukt=🐴🐴 haha men nee... Imorron så ska jag spela basket= hemma tunering🎠SES!!!!!!


PROV RIIIDA!!!!!

Idag ska jag rida en ponny som heter Ronja!!!!
 

Tjena

Vi lägger upp ett klipp för Emmy sover hoss mig <3

Bloggar från mammas ipad!!

Tja sitter och bloggar från ipaden godntt


Klassfest!!!

Halloj!!!
IMorgon ska jag på klassfest.... Efter det ska jag göra en sak med Corran!!! Det blir många fotan (tror ja)
Ses!!! 
 
 
Du har väl inte glömt att skicka in en fråga????

Dela!!

Jag varnar er den vi köpte Vargen av är igång igen!!!!!
Länk: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=674831&inriktning=1&typ=11
Hon gömmer sin identitet så hon har skrivit sin dotters namn!!!!!!
Låt det inte bli som Vargen!!!

idag

idag har jag ridit åse han var pigg som valigt hhahahaa men han var iform oo allt men måste sova nu!!

Rida :)

Hej! Idag ska jag rida Vargen..Tror att det bara blir dressyr!
 

Tapppat rösten :(

Idag blir det vila pågrund av jag tappat rösten :(
Här får ni nåra bilder!
 

Ridit Vargen

Hej! Jag har ridit vargen idag fast han var ganska pigg... Men som jag sa i förra inlägget har han stått i en vecka + Han fick testa ett nytt träns och ett nytt bett = stång bett med tung frihet... Vargen gillade det inte så mycket pågrund av mig...
Jag frös jätte mycket om kinden och då koncentrerade jag mig bara på kinderna och inte på ridnigen.
Det är ganska svårt att vara mjuk i handen för man är tvungen att vara super mjuk i handen när man rider på det.
Ni har väl inte glömt att slänga in en fråga på fråge stunden???? 

Jag faaaller!!!!

https://www.facebook.com/Hoppcheyer
https://www.facebook.com/Hoppcheyer
https://www.facebook.com/Hoppcheyer
https://www.facebook.com/Hoppcheyer
https://www.facebook.com/Hoppcheyer
https://www.facebook.com/Hoppcheyer
https://www.facebook.com/Hoppcheyer
https://www.facebook.com/Hoppcheyer
https://www.facebook.com/Hoppcheyer
https://www.facebook.com/Hoppcheyer
https://www.facebook.com/Hoppcheyer
https://www.facebook.com/Hoppcheyer

Mormor her :)

Hey!!!! Mormor har kommit till oss igår och åker i väg idag :( .....
Men iallafall så ska jag rida vargen.. Spännande för jag har inte ridit han på en vecka pg han  behandlades av en gubbe... Det blir bara trav och skritt..... Trist... Men iallafall så när jag och corran når 50 sidovisare så ska jag ha en  frågestund :) Ni kan börja ställa frågor och så svarar jag på dom när vi når 50 i ett inlägg....
Det är bara börja fråga på och länka bloggen så vi når 50 sidovisare svarar jag i ett inlägg :)
Skriv vem du frågar så blir det enkare att svara!!!!
Ses / My

hej

idag har jag har jag hoppat på http://www1.idrottonline.se/BodensRK-Ridsport/ med Emilia och Dumle!!! men ska på Yeien imorgon men kommer ut bilder på mig och my sen

Mardröm??

Hej.... Jag drömde en mardröm så det är därför jag  bloggar så tidigt...
Jag ska inte åka på träningen utan stanna hemmma!!!!
Ni får vida lite på huvet ♥

Hilda slutar :(

Tyvär slutar Hilda blogga. Men glöm inte att kika in på hennes egna blogg: http://ponnypuss.bloggplatsen.se/

instagram,med mera!!♥♥♥

har skaffat instagram!!! ja heter corneliiacarlsson för ut sa ja att ja skullesluta blogga men nu e ja ti backs 
men på kiki träningen jick han gätte bra mrn kommer inte hinna blogga såå  mycket!!
men Gannica n har varickt hoss mig idag! men ha en bra kväll♥♥♥♥
tack och god dag alla mina vänner haj daj naj svaj
hoppsan hejsan fallerallera 
men ja ska kanke
rida dumle 
på freddag
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
HEJ DÅÅ
 

Hejsan :)

Hej, nu sitter jag i min säng och inte gör så mycke.... Jag vaknade klockan 5 idag :) Min kompis Mila sov hos mig så vi gick och la oss kring tre igår...... :) Det var meningen att vi skulle till stallet idag men vi ska inte göra det nu :( Men nu ska ajg göra lite andra grejjer så vi ses sen!!!
  
 
 
 
       // Hilda <3

hejdå

tyvärr så slutar jag blogga av en anledning.. 
 

Hilda börjar!!!! <3

Hej! Nu ska jag börja blogga med My och Corran!!! Det kommer bli jätte roligt!!!! Jag heter Hilda! :) Jag kan visa er en bild på mig så ni vet hur jag ser ut!! =) <3
 
Som ni vet så har ju My och Corran varsinn häst men jag har ingen...... Jag har sköthästar istället :) Jag kan visa en bild på en av dem och han heter Glimt <3
 
 Det var ett sabbt inlägg om mig! ses!!! <3

i hälgen ska ja rida i pite

jag ska rida med Zack en snäl kompis på hälgen vi tar bilder ja lägger upp på bloggen!! ;)
 

????

Hej!
Nyss såg jag att jag fått en kommentar som sa att corran var bättre än mig????
Asåå vad är det för kommentar?? Jag tycker att det är väldigt dumt att skriva så det är faktiskt mobbning rent av! Jag raderar alla dumma kommerntarer vi får. 

Länkbyte......

Länk byte med finaste Hilda från http://ponnypuss.bloggplatsen.se/
 

Hope you like my blog!

Nu bloggar jag för andra gången på 8 minuter.... Jag vill gärna göra länkbyte om någon vill???

Vargen behandlad!

Igår var det en gubbe här som behandlade vargen så om ungefär en vecka kommer Vargen vara igång igen. Min granne (min kompis) Ska åka till spanien i veckan och då får jag sköta Zacke en annan liten ponny och det passar ju perfekt när Vargen är behendlad! Idag är det en sån här dag då allt är gult ute och jag tycker det är jatte vackert
för hela gården lyses upp... Jag har inge foto på det så det får bli någre raandoom fotaon :)
Mee and my sister last horse Noel <3
My beautiful brothers and sister!!!!
I wanna be your everything, I wanna be the one you need ♥
Amen ses/ My
 

Vargen behandlad!

Igår var det en gubbe här som behandlade vargen så om ungefär en vecka kommer Vargen vara igång igen. Min granne (min kompis) Ska åka till spanien i veckan och då får jag sköta Zacke en annan liten ponny och det passar ju perfekt när Vargen är behendlad! Idag är det en sån här dag då allt är gult ute och jag tycker det är jatte vackert
för hela gården lyses upp... Jag har inge foto på det så det får bli någre raandoom fotaon :)
Mee and my sister last horse Noel <3
My beautiful brothers and sister!!!!
I wanna be your everything, I wanna be the one you need ♥
Amen ses/ My
 

Vet inte vad man ska göra?

Alvin har påssjukan :( Senare idag ska jag lägga in headern och sen ska jag ride ses! Kanske en liten bit av goodtime!!!!

mminponny

 

morgondagen!!

uteritt imorgon jag ska vara med mina kompisar bilder kommer!
 

Full bonus!

Hej!
Jag håller på att se på Alicia keys storytells och sedan ska man se Taylor Swift storytells på MTW!

sova!!

inatt ska jag sova hos hilda  som bloggar på: ponnypuss.bloggplatsen.se   

Vet inte vad man ska skriva?

Ni får provsmaka på den nya headern!

Hej

Jag ska ut och rida nue så det blir några bilder för jag inte hinner skriva nåt :)

Hellooo!!

Hej jag håller på med en header :) Vänta er inte något snyggt!

gott nytt år alla tittare♥

ja det har varick en helt exemplarisk dag!! jag hoppas att ni hadde dessama idag!! GOTT NYTT år!!

RSS 2.0