trööt

Ska typ lägga mig nu men för låt att jag bröt mitt löfte om 3 delar men.. Skriver imr
 
 
 
 
 
  HEYYY
/ Mysan

dödaa mig själv

Hej jag har dålig updatering för att så lite i mitt liv händer...
Så ni ska få 4 delar av novellen + massor av inlägg i helgen :) så nu börjar vi..
 
Sindys perspektiv
 
 
Jag hade sett på festen att Harry stog och hånglade med någon annan tjej så jag var på väg hem.. Jag hade sagt åt mamma att jag kunde sova hos Harry men han var så full att han inte kom ihåg mig. Jag gick sakta förbi Justins hus och sen kom mitt hus. Jag trykte ner hantaget och så kom jag ihåg att dom hade låst. Jag såg min räddning en stege!! Jag ställer upp den mot min balkong oxå börjar jag klättra när jag är på 9 steget ramlar jag. Jag hör en duns och tuppar av
 
Justins perspektiv
 

Jag hör ett skrik och ett brak. Jag spinger mot Sindys hus när jag ser Sindy ligga på backen och är medvets lös jag tar upp mobilen och ringer snabbt 112. Jag hör sirenerna när Sindys mamma kommer ut. Jag berättar för henne att jag såg henne medvetslös och ringde 112.. Nåra kvinnor kommer ur amblansen och frågar om jag ska med??  Jag svarar ja och sätter mig i ambulansen.
 
en dag senare 
Sindys perspektiv
 

-Ehh var är jag
-Du är på sjukhuset säger en underbar röst
-Justin ??
-Jaa vad
-hur kom jag hit
-jag hitta dig på backen och ringde hit
-Gullit av dig Justin
Han ronade lite men blev snabbt vanlig igen 
-Justin?
-vad?
Jag tog hans hand och han log
Nån läkare kom in i rummet och sa att jag  kunde åka hem idag. Jag vart jätte glad så jag nästan flög upp ur sängen.
 
 
1 timme senare
Justins perspektiv
 
 
-Ska vi gå till fiket Sindy 
-varför inte? :)
 
 
 
 
 
 
Här har ni en del blir en till om typ en timme!!!
 
 
 

lägg av

Förut var det söt att Harry och Niall pussades..
Men du är det lite för överdrivet.........
 
 
 
 
 
                                          
THIS IS CRAZY -->
                                     

Novell!!

Novellen
 
 
1dag senare
Justins perspektiv
 
Jag ska nog kolla med Sindy om hon vill gå på festen med henne
 
Efter 2 singnaler
 
-Jah det är Sindy
-Hej det jag Justin
-Hej
- skulle du vilja gå på festen med mig?
- jag ska gå med Harry men tack att du frågar
Jag slängde på luren och vart så sur att hon inte  förstog att det var vi vi 2
 
 
 
förlåt för så litet kapitel men får inte sitta nå mer vid darton idag 
 
 
SES
XOXO
  My

Dejt eller??

Här nu får ni ett nytt kapitel i Justin Drew Bieber.
Det kommer även in lite ID.
 
 
Justins perspektiv
 
Till slut stannade hon
 -Vill du gå på dejt med mig?
-Ehh ring mig sa hon och gick iväg.
Konstigt jag som brukar ha det lätt med tjejer?
 
Nån tima senare..
Sindys perspektiv
 
Jag tar det skriker jag när det ringer på telefonen.
Justin tänger jag snabbt innan jag svarar:
 
- Hej det är Sindy
-Hej jag heter Harry och har fått höra att du har vunnit en dejt med en kille från ID.
 
Jag hade alltid varit ett stort fan av Harry i ID.
 
-Tjaa är Harry ledig
-Det kan du slå dig i backen på
-Okej sa jag osäkert
- Var ska han hämta dig??
- ALT sunday vägen 18
-Då hämtar han dig om en timma
-Men okej hej! 
Sa jag och sprang till mina kläder och valde en söt liten rosa klänning.
sedan klängde jag på lite smink. Jag väntade en stund innan det plinga på dörren.
Jag sprang till dörren och öppnade den där stog min drömm kille och sa kommer du?
-Jaa ska bara ta på skorna
-Okej
 
Inne i bilen
 
-Och du heter frågade Harry
-Ja mitt Namn e Sindy Whalen
- Varför slutade du med din sång karriär?
-Jag slutade aldrig jag bara pausar från fansen
Han skrattade åt mig stund och sa du är så hopplös vet sa jag tyst till bak
 
Efter dejten
 
Jag sa till Harry att vi kunde hänga hos mig en stund om han ville han sa ja så fort jag frågade.
 
Vi gick ett varv runt kvartet och sen satte vi oss på en bänk när vi nästan kyssde varan men vi avbröts av någon som sa jag trodde vi hade nåt. och det var självklart Justin.
-Jag ska nog sa Harry
-Okej ring mig 
-ses
 
Justins perspektiv
 
-Jag trodde det var du och jag 
-Justin jag har bara kännt dig i 2 dagar sa hon sakta
-Det är okej men säg vad du känner innan du gör nåt sånt igen
-Okej vi ses imorgon
- Visst ses sa jag och gick hem.

DÅLIG UPPDATERING OCH JAG MENAR DET!!!!!

Hej förlåt jag är sämst på att blogga så ni får en ny del av Justin Drew Bieber
 
 
Justins perspektiv
Mamma kan vi gå över till dom nya grannarna?
-Okej allt för dig Justin sa hon och rufsade mig i håret.
Vi knakade på hos dom nya grannarna när en man öppnar dörren och säger kom in.
-Vad fint det är här säger Justin
- Tack sa mannen som öppnade och bjöd in oss
 Mitt namn är David säger mannen som öppnade och ropar på någon som heter Sindy.
Sindys perspektiv
-Jag kommer säger jag och går ner.
- Hej säger Justin när jag ser honom
Jag ingonerade han och gick till köket för att ta ett glas vatten.
Jag känner en kall hand på min axel och  spiller ut allt vatten på persornen bakom mig och där står Justin.
Han jagade mig en stund sen skriker han stanna innan jag skickar mina livvakter på dig säger Justin.
Men då gör jag det också sa jag  
-Justin skriker men du är väl inte känd??
- Inte det jag är ju Sindy Whalen
-Är du Sindy Whalen
- Jaa det är jag
Justins perspektiv
- Coolt jag dejter  Sindy Whalen
- Du ska få säger hon och jagar mig runt hela stan  
 
 
 
Var det här kapitlet bra ??? kommentera
 
 
/My

sorry för dålig updatering

Hej förlåt för att jag är så dålig att blogga. Men ni ska få en Justin Bieber Novell.
 
 
Jag vanliga jag sitter just nu i en bil påväg till ALT min nya hemstad. Jag visste inte exakt vars vi skulle men nånstans i ALT. Jag drar upp mobilen och kollar facebook. Jag läggger undan mobilen och sommnar. Jag vaknar av pappas nu är vi framme  och massor skrikande tjejer. En liten tjej frågar om hon kan få min atograf jag säger bara okej och skriver på pappret och börjar gå mot ingången då jag ser mig omkring och uppe på grannens balkong står Justin Bieber jag såger lågt gå och dö bäver.
Han vinkar till mig och han får en suck till baka. Jag går upp på mitt nya rum och ser mig omkring den förra ägaren  hade lämmnat kvar ett skriv bord och en säng.
Jag lägger  mig på sängen sedan försöker sova men det går inte på grund av alla skrikande fans.
Jag går sakta ut på balkongen och då så vänder  sig alla blixtrar mot mig.
Jag får fram ett  falskt leende  och jag skriker GÅ OCH DÖÖ!!!
Alla börjar grina och börjar gå i väg.
He he säger jag och sommnar.
Justins perspektiv

Hon var så söt men vad har jag gjort henne det är mina fans inte hennes. Det är mat skriker Pattie.
Okej säger jag och går ner.
  
 
/ My

RSS 2.0