Happy halloween

Tja !
My här!
Sitter och lyssnar på musik nue så det blir inte något specielt inlägg men ses /xoxo Emmy

Taack!

Först ville jag bara säga att vi var på badet i dag och det var jättekul!
Sen vill jag tacka Caroline som hjälpte mig hitta en som kunde göra en desing till mig!
Här har ni en snäll tjej som älskar hästar! http://www.asslatjejerna.se/

Tja!

Nu blir det litet snabb inlägg på bloggen! Jag vill bara tacka för alla 20 unika besökare!!! Love You!

ponny

Hej idag gick rid passet bra men han var lite pigg för han hade stått!
Vi red lite trav och gjorde lätt D programet!
Imorron så ska Elvira rida Vargen så jag får lite ledigt! 

Tja

Vad bra jag ee nu har jag böjra att blogga på kvällen... Men imorgon har jag väl glömt er... Men kom igen bjud in lite folk här! Hitta någon som vill göra en  heder till mig! Gör min blogg stor snääälla!!!!
Men jag har bestämt mig för att inte dela blogg med Corran men hon kommer gäst blogga mycket här!!!!
xoxo /My

Novel

Justins perspektiv
Jag gick sakta hem när Selenas bil kommer rullande.
-Tja Justin
-Hej
-Varför så slö
-En tjej näää inget
-Aha..
-Kom in
-Du Justin du vet att du kan säga allt till mig
-mhh kanske inte allt viskade jag
Hon trykte in sina läppar i mina.
Jag tykte det var rätt men samtidigt  var det hjärtat som sa ifrån.
Jag mot svarade kyssen.
Hon drog av mig tröjan. 
-Nej inte ännu jag bara
-Nej men det är ok
- Bra för jag vill bara ta det sakta
-Mhm visst men i sängen inatt
-Ja vet inte....

TJAAAA!

Hej!
Jag vet är skit dålig på att uppdatera! Men jag tänker inte på bloggen så mycket för det största jag har fått på läsare är väl 3 unika! Och dom är väl Elvira  http://toppryttare.nu/ mamma och mormor!!!! så behöver lite nya läsare! Men eftersom det är höst lov och Elina och Sky kommer hit så går det väl snabbare i stallet! Men iallafall så ska jag rida finaste Vargen idag och hade tänkt mig massor av BROMS och massor och kanske lite trav! Meen det blir ifall ingen galopp för han har stått 5 dagar och då jaa blir det lite bus!
Men typ på onsdag ska jag med Elvira, Julia och Elina till badhuset och ska simma 20 längder samt bara bada för skojs skull!
Jag och Elvira har modell fotat och jag kommer kanske lägga in en bildbomb snart!
Ni vet tjejerna och jag ska typ ha myys kväll i stallet kanske på torsdag så jag kommer väl kanske lägga upp en vlogg där ifrån vem vet?.....
Här har ni nåt foto på mig sen i sommras!
Vi ses!!!
 

XOXO/

My

 

Novell

Justins perspektiv
 
 
Vi satt på cafet och snakade en stund.
Just då ringer Selena. Vi hade just gjort slut. Hon hinner titta en blick på shärmen. Fan jag hade glömt att ta bort hjärtarna i hennes namn. Sindy reser nig upp lägger 10 dollar på bordet och springer.
-Vänta
-Tror du att jag är dum eller
-?
-på cafet sa du att jag var söt och tänkte just fråga när din usla tjej ringde
 
Hela jag stenlade till. Jag älskade verkligen Sindy och så kommer Selena in och föstör allt vi byggt upp.
Nää vad tänker jag på det var mitt jävla fel att det blev så här. Jag ringer upp Selena:
-Hej....
-Vad är det Selena?
-Jag har ändrat mig förlåt. Det var mitt jävla fel att jag hånglade med Harry... Jag var full..
-Gmn kan ge dig en andra chans men bevara den hårt.
-Jaaa tack Justin. Kan jag komma över?
-visst ses
-ses
 
 

TJAAAA!

Inte bloggat på länge så ska aldes strax skriva mer på novellen!!
 
 
 
/Emmy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

<script id="_famebloggers_tracker_2228458" src="http://back.famebloggers.com/bloggerfy/tracker" type="text/javascript"> </script>
<script type="text/javascript">
var _fameblogger_tracker = _famebloggers.get_tracker('2228458');
_fameblogger_tracker.set_size('131');
_fameblogger_tracker.set_tracker('3772628');
_fameblogger_tracker.track_pageview();
</script>



RSS 2.0