Flyttar bloggen...

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Glöm inte att kika in på våra egna bloggar medans den här står under viila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://emmymork.blogg.se/ och Cornelias http://corneliayoghurt.blogg.se/
Båda är defenitivt uppdaterade varje dag och jag (mysan/Emmy) kan göra headers!

Livet leker!

Ni vet att våran blogg har jätte dålig uppdatering!
Nu står bloggen under vila och under tiden kan ni kika in på våra egna bloggar:
emmymork.blogg.se och corneliayoghurt.blogg.se
/ Hoppcheyer

Mar. 02, 2013

Tja tja bloggen :)
Nu sitter man brevid en jätte snygg frukost och väntar på att hugga in!
Ses/ Mysan


Är trött som en gris!

Idag har man kämpat så det flyger gnister :) Men så här ligger det till!
Idag red jag först Palten i rid huset och hoppade lute. Han var jätte fin, jag var jätte pirrig innan men det flöt på bra. Efter jag hoppat ett hinder frågade jag hur högt det var och gissa Vad mamma sa! Det är 70 centimeter! Det kändes som jag dog!!! 
Sedan red jag Vargen och hoppade han lite! Det var jätte svårt att hoppa han för han styrde på hindret och började springa. Först så hoppade jag bara ett hinder men sedan stoppade mamma fram ett till och då gick det fort! Jag lovar  !

RSS 2.0