Kan endast blogga på skolan..

Vårat internet är så trögt hemma så jag bloggar via mammas jobb internet. (Skolan)
Jag ska iallafall åka på hööks idag och köpa skär för att klippa Palten :)
 
 

Frågestund♥

 
 
 
 
 
 

Skolan går före allt.

 
 
Som ni vet har inte bloggen varit så aktiv.... Jag är själv rätt ledsen över det men jag hoppas att jag ska kunna skärpa till mig lite. 
 
Tyvär så har jag en mobil som inte vill att jag bloggar på...
Men vi får se om det kommer upp ett inlägg ikväll som kommer handla om min och Moate Lad's utveckling. Annars så kommer det väl upp några modellbilder. /
 
 

Outfit of the day ♥

 

I morgon så..

Tänkte att jag kunde lägga upp bilder på saker i min gaderob som jag hissar och dissar.
 

Underbart!

Jag fick kvitto på det. Just nu ligger det i min hand, 58%.
För två månader sen tävlade jag i dressyr för första gången. Jag fick 44%.
 
 
14 procent skillnad. Och jag har tävlat i dressyr två gånger...
 
 
 

Tjena

Hej jag är på väg till skolan men tjadå


Dagens oufit

 
Jacka:  Rugged outdorr
 
mjukisar: Stadium

Tänkte skriva lite.

Emmy, det är jag. En vanlig simpel tjej som äger en häst och en hund själv  uppfattar jag mig som en bortskämd unge. Lixom tänk, ändå en ponny och en hund. Min häst är världens shystaste medans min hund Jaga är min bästa vän.
 
 
När du ser en tjej för första gången (genom en blogg) kan man tänka lite annderlunda. Om jag skulle klicka in på en mode blogg tex http://kenzas.se/ skulle jag kanske tänka, Shit vilken bortskämd tjej. Säkert en tjej som får allt hon vill. 
Men en läsare som har varit med ett tag och förstå hur mycket tid hon lägger ner på bloggen skulle förstå att  man är tvungen att försvara sig. 
 
 
Jag arbetar väldigt hårt med min  häst och hund. När man köper djur så kan man inte få allt i handen. Det jag menar är att ett djur kan inte behandlas som en leksak. Mina mål med min ponny år 2014 är att gå en felfri LB både dressyr och hoppning. Samt att tävla med min hund i agilyty.
 
 
 
 

Dagens ofitt

 

Våra hästar

Opera c.Viking
Personlighet: fin män väldigt blyg i vissa tillfällen.'är inte inriden pga travare!
År: 6
Kön: valack


Kompis Rigas 
Personlighet: busig,sprallig ,pigg han kan nafsa lite men det gör alla 2 åringar
År: 2
Kön: hingst


Dan the man
Personlighet : pigg å springig vart inriden vid 5 års ålder  han e ny så vet inte så mycket om han!
År:9
Kön:valack 


Benji
Personlighet:busig lite försiktig men gätte gätte fin
År: 7
Kön: valack


YOGHURT
EN BUSIG LITEN KILLE! Pigg å glad liten kille som gillar att rymma
År: 15
Kön:hingst om du frågar han m,en annars valack

Det är alla hästar vi har hämma men 2 är utlånade

Benji




Min nya stjärna 

Hopp glad:)




Äntligen hemma!

Hej! Är äntligen hemma efter en lååång och jobbig tåg tur.. Det var en tjej på tåget som satt och stirrade på mig, hela tiden. Det var jobbigt.. Här lite bilder ;)
 

Hej!

Som ni märkt har jag inte varit så aktiv på bloggen den senaste tiden... Jag har inte haft så mycket tid och så har det vart jätte dåligt internet hemma... Meen nu är jag hoss farmor och farfar så jag tänkte att när jag väl har tid och internet så kan jag blogga.
 
Jag kommer updatera ifrån tåget påväg hem till luleå så puss så ses vi imorron!
 
 

RSS 2.0