Bloggpaus!

 

Video fy me funkar igen ;) Del 7


Lucka 6

Nu till jul så är det dags för julklappar!
Så varför skulle jag inte kunna visa ett                                                
eget gjort recept till godis :) 
(hästgodis)
 
                                                                                                                För att göra häst godiset behöver du
                                                                                                           En bunke, Ett decilitermått, ett teskeds-
                                                                                                                   mått, Socker, havregryn, ljus sirap,                                                                                                                           ströbröd och lite knäcke bröd 
 
Blanda ihop allt och rulla små bollar.
Sedan sätt in i kylen och låt stå i
en halv timme ;)
Klart.
                                                                                                                                    

Jag tror jag dog

Hej! Som ni märker har jag inte lagt ut någon "Julkalender del..".. Meen det är för jag jag har problem med video fy me så jag kommer istället lägga ut bild inlägg och vidare.
 
/
 

Del tre!

Skäms som tusan!

:)

 

RSS 2.0