Oufit

Hej det här är inte dagens `oufit´!
Men det är morrondagens kläder :)
Sorry för dålig bild :(
                                                            Kofta: HM
                                                             Kjol: DIVIDED
                                               Strump värmare:HM

Good Time

Första avsnittet av Det hemliga protektiet


Gödnatte

Tjaaaa
Älskar min syrra!
Nu har jag 20 läsare ist för 3 yey
Jag har tänkt börja med sådana dagar typ...
ifl Gödnatti!

I am looking for a way out of the infinite life...

Har du någon gång känt hur det var att tappa bort någon som har varit i ditt hjärta som stannat där hjälpt och styrt den rätta vägen? Någon som alltid varit där för dig när du har sträckt ut din hand? Någon som alltid varit hjälpsam som fått dig att hoppa över det svåra! Har du mått dåligt och behöft hjälp och fått det? Någon som gjort dig glad och lyklig? Någon som gett dig omtanke och skött om dig!
Jag hade en lyklig tid som tog slut snabbt med dig Dagobert..
När du fanns där så var jag så glad! Du gav mig hopp och omtanke! Jag älskar dig så mycket jag vet att du är borta för alltid men du är fortfarande i mitt hjärta älskling!
En del dagar så bara dör jag känns det när jag tänker på dig! Du var en kille som alla älskade och älskar. Mina känslor är kvar för dig och kommer alltid vara kvar!
Jag tänker alltid på dig var jag än går är du kvar med mig! Vi kämpar tillsammans ändå fast du är där i himmlen någonstanns så kämpar vi ändå!
 

 
Jag söker en väg ut ur det oändliga livet ...

Tröööt...

Var i fredags hos Lovisa och sov över.. Vi sov typ bara 5 timmar = Trööt... På lördagen åt jag bara en chokladboll och spelade 4 matcher på basketen.... Efter det åkte man till tremenigarna och lekte.. Jag gjorde även en blogg med Tea. Fast vi tog bort den...... Elvira fyller år och har en bra present till henne.....

 

Ruuubrik suuuger!!!

Ärligt vem ber en att göra en rubrik på fredagar?
Jag har tänkt göra en ny novell blogg om vampyrer.....
För jag såg en as söt kille på badhuset med knall blå ljusa ögon..
/XOXO Emmy

Novell

Amandhys perspektiv
 

-Justin  ska du göra något specilet om en timma
-Jooo det var något men jag kommer inte ihåg...
-Du ska gå och fota dig med den där parfymen
-Aaa just det....
-Mhh
-Vänta hur vet du det? Hela teamet hålde ju det hemligt...
-Jag är modellen som ska typ andas i nacken på dig....
-Aha...
(tänk att Amandyh står där istället)
Efter fotograferingen
-Wow Amandhy du är så snygg på foto
-Tack detsamma
-Jag vet
-ÖJJJ SKRYT MÅNS
-Vad??
-Jag hatar skrytmånsar dom måste förgöras
-VAA nee
Jag sprang och ramlade med menig Men då så ramlade Amandhy över mig och hon skrapade upp hela sina händer.

Sötis!!

Justins perspektiv

Jag vaknar på morgonen av att någon hoppare i sängen!
-AMANDHY
-Vad?
-Vad håller du på med?
-Hoppar i sängen! Du då?
-Blir väkt av att någon hoppar i sängen
-Okej vad tråkit för dig...
-Jaa kan man säga.
-Hänger du med till frukosten?
-Japp ska bara klä på mig om du typ går någon ananstans
-Aha....
Amndhys perspektiv

Jag hade plattat håret idag för lokarna hade gått bort!
 

Del 1 dela säng ???

Amandys perspektiv
 Jag sätte mig i limosilen för att åka iväg till hotellet.
Shit det var stort!
Jag gick in och kollade omkring lite i lobbyn.
Då kom en kille fram till mig och sa:
-Hej jag är Justin bieber
-Amandy Smyt
-modellen?
-Jaa 
-Jag skulle visa *host* vårt rum *host*
-Va?
-Vårt rum.....
- Du menar mitt
-Ehh nee det är så att våra mammor vill para ihop oss!
-Va ne...
-Ehmm kom
Jag följde efter Justin. Han var såå snygg. Vänta jag kan inte få känslor för han nu jag känner han knappt!
Justins perspektiv

Hon var den snyggaste tjejen jag träffat på länge. 
-Ska du med och bowla ikväll?
-Visst
-bra
Hon var så himla snygg åhh jag förstår varför mamma valde just henne.
-Här är våran svit
-Svit?!
-Ehh jag bad mamma fixa en extra säng så någon kan sova på golvet
-aha
-Den borde vara här någonstans?!
-Vad är det här för lapp?
-Skicka
-okej här
-Justin ni får dela säng dom hade ingen extra säng...
-åhh
I bowling hallen

-Du Amandy
-Aaa
-Vill du följa med på vip middagen i stan imr
-Visst
-Bra då är jag inte ensam med alla vuxna :)
-Okej på ett villkor
-Vad?
-Gören miss med menig på bowlingbanan
-Nee
-Bara vuxna...
-okej då 
Inne i sviten
Amandys perspektiv
-Ehh vilken halva tar du frågade Justin
-Den till vänster
-okej då tar jag den till hmm....
-inte vänster
-okej mitten
-näe sov på höger sida
-JA SIR
-Fast jag är inte sir jag är trött istället!

Ny novel

Nu ska jag göra en ny novell som heter Justin älskar dig!
Nu får ni iformation om personerna!
Amandy Shmyt  15 år
Molly Sand´´en
Justin bieber 17
Amandy är en tjej på 15 vintrar som är bortskämd och får allt hon pekar på. Men hon gillar inte det så hon åker från stokholm till kanada för att vara sig själv det hon inte vet är att hennes mamma har pratat med Justins mamma om att para ihop dom därför måste Amandy följa med på världsturne! Och dela rum med Justin för det är fullsatt över allt!

fest!!!!!! THE END!

Sindys perspektiv
Justin hade kommit tillbaks med sin bil med maten.
-Justin dukar du fram? sa jag 
-men varför jag?
-för jag och Sel måste städa
-okej :C
En timma senare
Festen var igång och det var den stunden vi skulle sjunga Who says! (vi säger att dom skulle sjunga det istället för one thing)
 
Alla aploderade för utom Justin! han stog med ner böjt huvud och nästan grät!
-Sel!
-Vad
-Ähh inget
-Men du jag fick sms från mamma att jag skulle spela in en demo imr så kan inte sova hos dig!
-Okej?
-Jag måste gå 
-Vi ses!
-Mhh!
Jag gick sakta fram till Justin och sa att han borde gå hem och festen är slut!
Han sov åhh så guligt! Han får sova i min säng så sover jag på en maddras brevid sängen tänkte Sindy!
Justins perspektiv
Jag vaknade med att Sindy låg brevid mig på en maddras på golvet. Jag ruskade henne och hon vaknade.
-Vaa?
-Varför ligger jag brevid dig?
-Ehhm du hade sommnat och du vaknade inte så jag la dig i min säng och du har väl rammlat ner på maddrasen.
-Aha 
-Jag ska gå nu! sa jag
-nääe
-?
-Du är så mysig
-Men du har Sel!
-hon var otrogen igår kväll så det är över
-Är det därför du var ledsen?
-Mhh
-Okej
Han drog upp något fodral ur fickan och böjde sig ner på knä!
-Vill du ha en promies ring av mig?
-Vad är det?
-En ring som betyder att vi gifter oss när vi är myndiga?
-Jaaa!
Vi kysste varan och levde lykliga!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad tyker nu om novellen fick den ett bra slut?

Rida? ALDRIG!!!

Hej!
Jag fattar att nästan alla häst människor har någon gång varit med om att någon kallat ens häst/ (ponny du tycker om) För hamburgare eller sakt att det är ju bara att slänga sig upp på hästen sedan sparka hästen i magen... Sedan blir man sur och vill säga emot.. Men vad ska man säga? Innan du börjar kommentera och säga att du skulle sakt: neehe så är det inte alls eller något liknade... Men tänk efter! Du skulle personen bara sakt att jag skulle bevisa det. Men det går ju inte.. Jag känner att jag vill säga emot men vad ska man göra? Jag har inte blivit mobbad för att jag tycker ridning är svårt men jag har blivit ingonerad av killarna så fort ämnet häst kommer upp. Men där emot har jag 2 kompisar som rider och gillar hästar! Men dom är konstiga i skolan för dom är som killarna så fort ämnet häst kommer upp bara dissar dom mig för du vill vara med det `coola gänget´! Asså såklart behöver man inte ta upp det i skolan men när man är i min ålder (9-10) vill man ha lite folk som samlas omkring en och tycker det är coolt! Men när man väl tar upp det till kompisarna så svarar dom med enkla Och och vem byr sig!
Jag är ju bara 9 men jag kan faktis vara ledsen i en vecka högst!
 
 
 
 
Det finns tjejer på skolan som älskar hästar men tyvär inte rider som brukar gå förbi mig på rasten och säga: Häst? Du menar hamburgare.... Jag blir så missnöjd på dom? Okej jag är inte deras mamma så jag kan inte säga till dom. Mina två kompisar brukar komma till mig på lektionerna när ingen ser med en häst bok och fråga tex : Emmy är det ett sto eller hingst? Jag bara måste stirra in i deras ögon och kolla om det finns något ondt där känns det som. Varför kan man bara inte stå för det intresse man gillar?
 
Häst är ett underbart underverk som borde skötas på heltid! Jag hoppas att när ni läst detta inlägg så hoppas jag att ni står vad för ni gillar oavsett ifall det är ridnig eller annan sport!

Tjaaa

Har nue varit på kuriren i dressyr och imorron ska vi dit och hoppa !
Jag har inte ridit vargen på ett tag för jag inte haft tid....
Jag rider vargen bara ibland för jag håller på med en hemlig sak.....

Morgon Trött!!!

Hej!
Lägger in ett inlägg nu för att jag undrar vad ni äter till frukost?
Har lite problem här hemma med frukotsen!
Här har ni finaste vargen!!!
 

Don`t go! Please.....

Justins perspektiv

Selena drog med mig ut och sa jag har tråkit vi går till en kompis till mig.
Hon drog mig till Windys hus och sa kom.
 
Windys perspektiv
 

Jag hörde någon plinga på dörren och går och öppnar där står Selena och..... Justin.
-Hej Sel sa jag och bjöd in dom.
Selena- Det var så länge sen Wiii
Vem är Wiii frågade Justin och då fick vi ett skratt anfalll..
-Det är jag!
-Haha roligt eller vad?
-Men du Wiii kan jag sova hos dig? frågade Sel
-Maa jaa Mamma och pappa är utomlands så visst...
Men hörni ska ni med till festen i byn?
Villken by? Frågade Sel
Men asså i mitt hus om... OMG DET BÖRJAR KLOCKAN 8 OCH HON ÄR 6...
Meen vi kan väl  hjälpa?...
Jaaaa gör det!
 
Selenas perspektiv
 

Jay party... Men asså man kan se Justin skicka blickar till Windy hela tiden.. Nääe jag inbillar mig. 
-Justin far och köp lite snacks drickor öl och någon ny skiva
-Men varför jag?
-För att jag oc Wiii ska öva in låten  One things....
-Men snälla Sel snälla inte den...... Sa Wiii
-JOOUU JU
-jaja 
1D (1d,one direction)Vi tog några stämmor och nu förstår jag varför våra chotser sa att vi skulle sjunga ihop. 
But i need that one thing 
And you ´ ve got that one thing
Now I'm climbing the walls
But you don't notice at all 
That I'm going out of my mind 
All day and all night
 Some things gotta give now 
Cause I'm dying just to know your name 
And I need you here with me now 
Cause you've got that one thing 
 So get out, get out, get out of my head 
And fall into my arms instead 
I don't, I don't, don't know what it is 
But I need that one thing
-YEY vi är bäst sa Selena...

sorry :(Sorry

Jag skämms över min uppdatering....
Men iaf så har jag varit med Natalie idag och så åkte vi till Kumpan (hennes häst).
Sedan sprang vi runt och sa buss elle godis.. Ni tror nog att jag skrev fel men vi sa faktis det... Buss elle godis.
Det blev ingen ridning för mig och vargen idag såvi åker in till klubben imr och hittar på nåt!
Här har ni några bilder från skol fotona <3 ...

Tja!

Hej idag blir det rida finaste Vargen!
HJÄLP HAR LITE LÄSARE!!!!!!


RSS 2.0