Kittiy

 

Vi är bäst i världen :)

Kittiy

Hej då ska man sova hos min bästa kompis cornelia bäst och jag är såklart också bäst. Corran gillar att rida och jag gillar att åka skoter. Och vi längtar tills imorgon för då är vi  redo för halloween jag ska vara joker corran ska ha blåmärken i ansiktet. SLUT!!!!


I bilen på väg till träning ;)

Gammmal bild.. Hehe...

Här var det basket ;)

Sitter och väntar på att basketen ska börja nu. Blev lite fail när jag skrev att jsg skulle putsa...
Men puss på er för nu startar träningen!
 

Hejjjj.

Ska snart gå upp med Elvira och se Sagan om ringen. 
 
 
 
 
 
Efter det blir det att  gå till stallet och smörja upp grejer plus att skotta och ge hö.
 
 
 
 
 
 
Och sen åker vi på hoppträning.
 

Varför är livet piss?

Min syrra hoppade av strömsholm och enda sen dess har allt bara handlat om hennes kille..
Jag vill kunna ha en syrra som filmar videor med mig, far och simmar med mig och lixom bryr sig om mig.
 
 Jag låter kanske lite självisk men det gäller faktiskt bara mig. Hon tar alltid brosornas parti och så fort hon måste göra nått i stallet hon inte gillar ringer hon pojkvännen (som är häst allergier) och skyller på om hon går till stallet dör hennes kille.
 
Ville bara skriva av mig.
 

Haul IKEA

http://www.youtube.com/watch?v=pHX6fvLPm4k :)

Inget, att prata om ;)

Hej! Tänkte prata om ¨inget¨. Men jag tänkte köra igång en liten historia här, 
Jag kommer ihåg  förra sommaren när Min syrras kille kom och hälsa på. Vi hade aldrig träffa han förut så Elvira ville att vi skulle få träffa han. Elvira ropade på mig och Min andra brosa att vi skulle komma. Och då kommer min brosa springandes naken för att se vad som hade hänt. Oj sa han och sprang iväg när han mötte killen.
Bra första intryck va? 
Det var så himla kul! Skrattar fortfarande!
 
Nu blir det frukost!
 
Puss :*
 

Info om dagen.

Jag red igenom Palten endast i skritt  för att underlaget suger verkligen på våran ridbana. Jag och Palten jobbade mest på böjda spår, men även att få ut han på spåret för att han tyker det är svårt att ställa sig på spåret. Svårt att förklara....
Puss/
 

Lite Bordsik typ...

Nä men jag tänkte ge er tips på en sak som handlar om dukning!
Kolla skillderna.
 
 
 
och
 
 
 
 
Vilken bild skulle du helst äta i? Jo ettan för att den har indragna stolar. Det är en liten skillnad men jag vet inte varför... Var bara tvungen att blogga om nått ;)
 
PUSS/
 
 
 
 
 
 
 
 

Lite nytt :)

 
 
 
Helloween #Makeup En skala på ett till tio? Kommentera
Fina träd?
 
 
 
 
 
 
 

En del av mitt hjärta, borta.

En sista gång satt jag på din rygg
En sista gång jag stängde boxdörren
En sista gång jag kramar om dig
Jag slänger en blick åt er för sista gången
....
 
 
Som några vet så kommer inte Vargtand finnas i liv imorron, Detta är pg hans betende. Om vi inte väljer detta val så
slutar det med en hjärt-atack♥
 
 
 
REST IN PEACE♥
 
 
 
 

Har ni tänkt på Barbie?

If you want a perfect girl, go and bay a barbie.

 

Before Winter

 
Modell: Nils-Johan Lundberg
Hund: Jaga En Shcillerstövare
Kamera: Mobil (samsung 2+) 8.0 MEGA
Fotograf: 
 

Hej Hej mina vänner

Äntligen så börjar vi om igen!! Jag och Emmy tog beslutet att vi skulle börja om med bloggen!!!! jag kommer blogga mer har flyttat så jag har mer tid att rida blogga och ta det lugnt! /Med vänliga hälsningar ;)

Längesen ;)

Nä men välkommen tillbaka till hoppcheyer! Är ni berädda för super bra uppdat mm. ;)

RSS 2.0